We zijn onderweg! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Joyce Mulleners - WaarBenJij.nu We zijn onderweg! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Joyce Mulleners - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg!

Door: Joyce Mulleners

Blijf op de hoogte en volg Joyce

27 Juli 2005 | Rusland, Moskou

Foutje!

Russische computers werken anders dan we gedacht hadden, ze gebruiken hier namelijk toetsenborden met Cyrillisch schrift. Onze excuses.

We gaan alsnog proberen de tekst en foto's te plaatsen.

Als het nou niet lukt, met ons gaat het in ieder geval prima en we hebben het uitstekend naar onze zin.

Na 78 uur treinen zijn we in Irkutz aangekomen.

De eerste twee dagen in Moskou hebben we het Rode Plein, Kremlin en het mausoleum van Lenin bezocht. De stad viel ons zeker niet tegen, maar was wel erg duur.

Zaterdagavond zijn we op de trein gestapt, een hele ervaring op zich, die achteraf vrij snel is omgegaan.

Morgen gaan we verder naar het Baikalmeer en overmorgen door met de trein naar Mongolie.

Morgen vieren we in ieder geval Renzo zijn verjaardag.

Het uitgebreide verhaal komt nog zodra we een computer vinden die USB kan lezen.

Groetjes Renzo en Joyce

PS, Jammer dat de vorige berichten gewist zijn en excuses voor het stalken.

• 27 Juli 2005 - 08:15

Raoul:

Goed te horen dat het goed gaat! Kreeg net idd al 19 berichten binnen...

Gr,Raoul

• 27 Juli 2005 - 08:17

Dr:

Renzo, als je IT-training nodig hebt dan hoor ik het wel. HEb jij trouwens voice-mail-bericht gehoord?

• 27 Juli 2005 - 08:19

Nathalie:

Super om te horen dat jullie het naar je zin hebben. Ik ga zo direct de foto's eens bekijken.

Nog veel plezier!

• 27 Juli 2005 - 08:19

Jorrit:

Jullie hebben meegenomen; eigen fotorolletjes, eigen toiletartikelen, eigen medicijnen, eigen kleren, eigen alles; volgende keer dus ook maar eigen toetsenbord....

Veel plezier. Ciao

• 27 Juli 2005 - 08:50

Lonneke:

Leuk om te lezen dat de eerste week al zo goed bevallen is! Nu op naar de resterende 101 dagen! Veel plezier!

• 27 Juli 2005 - 09:24

Tonny:

Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben.Foto's zien er goed uit!

PS.
    Renzo, leuk kapsel!

• 27 Juli 2005 - 13:11

Philippe&Esther:

Heeft renzo een nieuwe kapper gevonden In Russia ! Is die eindelijk dat matje kwijt ! Laat maar gewoon kaal scheren ! Scheelt weer in de kosten en is ook lekker koel ! Over 3 maanden heb je matje dan weer terug !
    Blij dat allesgoed gaat ! Zie aan de foto's dat jullie goed aan genieten zijn ! Blijven doen want hier is ook maar hier! Renzo gefeliciteerd met je 22e verjaardag ! Neem maar een flesje wodka mee ! Kijken of juliie dat 3 maanden mee willen slepen! Groeten! PRET

• 27 Juli 2005 - 13:20

Jorna En Mam:

Hey wereldreizigers...
    Super, dat jullie weer on-line zijn... Mooie foto's.. Kunnen de thuisblijvers ook meegenieten.. Renske alvast een fijne dag morgen!.. geniet ervan.

• 27 Juli 2005 - 17:04

Micha:

he renzo,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een leuk reisje voor je verjaardg he!
    fijn om te horen dat jullie je goed amuseren.

groetjes micha

• 27 Juli 2005 - 18:49

Thijs, Caroline En Driesje:

Hej wat jullie aan het doen zijn ziet er goed uit maar dat kapsel...
    Zeer mooie fotos!!!
    Vele groetjes en we houden contact. ps Renzo kijk niet zo beteuterd.

• 27 Juli 2005 - 20:01

Laurent:

Leuk om jullie te kunnen volgen.Voor Renzo een fijne verjaardag morgen!

• 27 Juli 2005 - 20:13

Dieke:

Blij te horen dat alles goed is. Renske, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De horeca in Maaseik heeft een slechte week achter de rug. Vandaag zullen wij proberen dit een beetje te compenseren. Proost!

• 28 Juli 2005 - 08:43

Lonneke:

Renzo, van harte gefeliciteerd! Fijne dag!

• 28 Juli 2005 - 12:44

Erwin:

Rennie, Proficiat!

• 28 Juli 2005 - 14:18

Laurens:

Hé Kosmopolieten!

De foto's zien er goed uit! Renzo, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag (jammer dat we samen geen pilsje kunnen drinken!). Maar goed, krijg ik ook geen commentaar bij de Thai. Je kapsel maakt trouwens wel indruk, blijkt.
    Veel plezier en laat deze keer m'n bericht wat langer dan een halve dag staan;-)

Take care!

Laurens.

• 28 Juli 2005 - 17:07

Jonne:

Mooi te horen dat de treinreis meegevallen is! De spelletjes dus nog van pas gekomen?! Foto's zien er goed uit! En deze website beloofd wat..! Ben benieuwd naar de rest van de foto's/verslagen.
    Renzo Proficiat met je verjaardag! En geniet ervan!

• 30 Juli 2005 - 18:33

Cindy:

Ha die twee,

Leuk om te lezen dat jullie 't naar je zin hebben! Zitten jullie inmiddels in Mongolie?
    Vanaf morgen zal ik jullie trip ff niet meer kunnen volgen,daarna zal ik weer gauw contact zoeken!
    Veel plezier verder en liefs, Maurice en Cindy